شهرچی
شهرچی
هتل لوله ای اقامتگاهی در دهکده گردشگری پازارلند عسلویه

هتل لوله ای اقامتگاهی در دهکده گردشگری پازارلند عسلویه

هتل لوله ای اقامتگاهی در دهکده گردشگری پازارلند عسلویه می باشد که تصاویر آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. پازارلند یکی از مجهزترین مناطق گردشگری عسلویه است که در کنار خلیج فارس احداث و در منطق نفتی جنوب عسلویه احداث شده است. اتاق های هتل لوله ای در کنار دریا بوسیله لوله های بزرگ انتقال آب به ارتفاع 3 متر و طول 12 متر ساخته شده است.

نمای روبروی اتاق های لوله ای

هتل لوله ای اقامتگاهی در دهکده گردشگری پازارلند عسلویه

اقامتگاه صنعتی از جنس لوله

در سراسر دنیا هتل ها و اقامتگاه هایی عجیب و غریب با معماری و مصالح خاصی ساخته شده است که مسافران و حتی بازدید کنندگان بسیاری را به سمت خود می کشاند. از جمله هتل های عجیب می توان به هتل ماموت در روسیه، هتل هابیت نیوزلند، هتل کوه جادویی در شیلی و یا هتل زیردریایی فیجی و بسیار هتل های دیگر می توان نام برد. اقامتگاه لوله ای در ایران هم یکی دیگر از این هتل ها می باشد که برای گردشگرانی که دنبال تجربه های جدید هستند می تواند بسیار جالب باشد.

داخل اتاق و امکانات رفاهی

ویو و امکانات هتل لوله ای

اتاق های هتل لوله ای در کنار دریا ساخته شدند و صدای دلنشین امواج در آن به گوش می رسد و همینطور ویو دریا و بازتاب نور ماه و ستاره ها در شب رویایی برای شما رقم بزند. در این منطقه گردشگری از 21 لوله در فاصله های مشخصی نسبت به هم استفاده شده که به آن ویولا ( به معنای ویلای ساخته شده از لوله ) می گویند. اتاق های هتل لوله ای به سبک بومی و سنتی طراحی شده اند. اتاق های این اقامتگاه ضد رطوبت هستند و گنجایش 2 نفر را دارند. هتل لوله ای مانند تمام هتل های معمولی، دارای امکانات رفاهی کاملی از جمله حمام و سرویس بهداشتی، مبلمان، تلویزیون و … می باشند.

ویو دریا در شب دید داخل به بیرون

سخن آخر:

شما با اقامت در هتل لوله ای علاوه بر داشتن تجربه اقامت در یکی از خاص ترین مناطق گردشگری ایران، می توانید از دیگر امکانات دهکده گردشگری پازارلند هم استفاده کرده و سفر به یاد ماندی برای خود رقم بزنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. امیر زاهدی
    امیر زاهدی آذر ۲۶, ۱۴۰۰ پاسخ

    خیلی جالبه. کاش بشه از این جاهای عجیب مثل همین هتل لوله ای در شهرهای مختلف بیشتر درست بشه با ایده های متفاوت. اینقدر هم دور نباشه تا بشه رفت‌

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب و کارت رو به رایگان و بدون تاریخ انقضا در شهرچی آگهی کن.
دانلود اپلیکیشن شهرچی